galeriaSHL

sobota, 9 kwietnia 2016



Przyczyna bardzo wysokich obrotów przy odpaleniu. Wyjątkowa nieszczelność i lewe powietrze.
Autor: Unknown o 07:17
Wyślij pocztą e-mailWrzuć na blogaUdostępnij w XUdostępnij w usłudze FacebookUdostępnij w serwisie Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Starszy post Strona główna
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)

Etykiety

Doktor (1) expo silesia (1) gadżety (1) gaźnik (1) Gustav - SHL M11 (1) Gustav licznik SHL 1966r. (1) halcik (1) halcik osa (1) Hokunin (1) Instrukcja obsługi (2) JCB (1) koszulka (1) Kranik paliwa (1) literatura (2) M11 (3) Marcom11 (1) Mińsk (1) Monini (4) Oltimerbazar (1) Pawełgazela (1) pokrowiec kanapy mińsk (1) POLMO (1) pozostałe motocykle (1) prędkościomierz (1) Rafalg (1) Rajdoot (1) SHL M04 125 (1) SHL M17 Gazela (1) Sigar (1) tokarnia (1) tomekshlm06t (1) usprawnienia (3) Wał korbowy (2) Wyposażenie SHL (1) Zapłon CDI (1) Zlot (2)

O mnie

Unknown
Wyświetl mój pełny profil

Archiwum bloga

  • ▼  2016 (8)
    • ▼  kwietnia (2)
      • Przyczyna bardzo wysokich obrotów przy odpal...
      • Osy halcika
    • ►  marca (3)
    • ►  lutego (3)
  • ►  2015 (18)
    • ►  grudnia (2)
    • ►  października (1)
    • ►  sierpnia (1)
    • ►  lipca (1)
    • ►  maja (8)
    • ►  marca (2)
    • ►  lutego (3)

Etykiety

Doktor (1) expo silesia (1) gadżety (1) gaźnik (1) Gustav - SHL M11 (1) Gustav licznik SHL 1966r. (1) halcik (1) halcik osa (1) Hokunin (1) Instrukcja obsługi (2) JCB (1) koszulka (1) Kranik paliwa (1) literatura (2) M11 (3) Marcom11 (1) Mińsk (1) Monini (4) Oltimerbazar (1) Pawełgazela (1) pokrowiec kanapy mińsk (1) POLMO (1) pozostałe motocykle (1) prędkościomierz (1) Rafalg (1) Rajdoot (1) SHL M04 125 (1) SHL M17 Gazela (1) Sigar (1) tokarnia (1) tomekshlm06t (1) usprawnienia (3) Wał korbowy (2) Wyposażenie SHL (1) Zapłon CDI (1) Zlot (2)
Motyw Okno obrazu. Obsługiwane przez usługę Blogger.